کاربر گرامی:

درصورت مشاهده مغایرت در ارائه خدمات نسبت به آنچه در این سامانه ملاحظه فرموده اید ، خواهشمند است از طریق  پست الکترونیک  info@irtour.ir  مراتب را گزارش دهید، گزارش  شما  در اسرع وقت توسط کارشناسان مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

 چنانچه در خصوص بلیت و خدمات  مسافرتی خریداری شده از آژانس های مسافرتی  شکایتی وجود دارد ابتدا با برقراری تماس با آژانس مربوطه و مطرح نمودن مشکل بوجود آمده با مدیریت فنی و یا مدیرعامل آن آژانس مراتب را پیگیری نمایید.

سازمان هواپيمايي کشوری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، مراجع ذی صلاح نظارت بر عملکرد و رسیدگی به تخلفات آژانس های مسافرتی میباشند.